Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Bankrutujące kluby

  1. #1
    Początkujący
    Dołączył
    21.05.2014
    Posty
    7

    Bankrutujące kluby

    Witam,

    Gram sobie w tą grę drugi sezon i bardzo interesuje mnie "strategia", którą przyjmują niektóre nowe kluby.
    Mianowicie, część graczy w mojej lidze (Liga klubowa, wcześniej Klasa klubowa) ma stadiony na 400 osób, i składy o poziomie 100+. Mój skład na teraz to poziom 86 i kontrakty podpisane w większości, ze 3 awanse temu. Gdybym teraz przedłużył kontrakty moim zawodnikom to znalazł bym się z ręką w nocniku . Te kluby wg mnie zmierzają do bankructwa, ale to tylko i wyłącznie ich sprawa.
    Zastanawia mnie natomiast, jakie konsekwencje niesie za sobą bankructwo? Jak się jest na minusie to kontrakty można przedłużać (tak gdzieś tutaj na forum przeczytałem). Więc te drużyny mogą trzymać swój poziom przez ładnych kilka sezonów dopóki się zawodnicy nie zestarzeją? A później albo nowy skład z rynku amatorów i grosze od sponsora albo kasacja klubu i gra od nowa?

    Jeśli jest tak jak mi się wydaje, to może warto zrobić coś takiego, że jak klub jest na minusie przez n kolejek (powiedzmy 10) to zawodnicy mają prawo się zbuntować, że nie otrzymują gaży za występy i mogą od razu rozwiązać kontrakt i odejść?

    I jeszcze jedno krótkie pytanko: czy za mecz wygrany walkowerem dostaje się kasę od sponsora?
    Ostatnio edytowane przez stockfish ; 13.06.2014 o 23:06

    [/url]

  2. #2
    Menadżer Awatar eMPi
    Dołączył
    04.04.2013
    Posty
    649
    Tak, za walkowery dostajesz kase od sponsora.

    A odnosnie bankrutow i strategii na "Polonie Warszawa", to wiadomo, ze moze sie tylko skonczyc zle( duzy dlug, wyprzedaz druzyny i powolne splacanie grajac amatorami), lub bardzo zle(porzucenie klubu ).
    W polskiej lidze dosc dlugo utrzymali sie "na powierzchni" z tego co pamietam : kks poznan(jakas wariacja tej nazwy) i legendarne juz FC Kotlety Ale nawet i ci, wydawaloby sie, niesmiertelni herosi herbu minusowego konta polegli ostatecznie w nierownym boju z dlugami

    Jesli chodzi o sugestie przeciwdzialania "bankrutom z wyboru", to mialem kilka pomyslow, ale ostatecznie przy dosc wysokich PA problem sie rozwiazal sam, z czasem bedzie sie takim klubom gralo coraz gorzej. Nie kupisz zawodnikow z rynku transferowego, czyli gra tylko amatorami lub juniorami ze szkolki, a zanim takich wyszkoli na przyzwoity poziom, to starsi przejda na emeryture przynajmniej na kilku pozycjach, i konczy sie to spadkiem do 2 ligi polskiej nawet jak nie porzucisz klubu( a co to za przyjemnosc grac z dlugiem na kilkadziesiat baniek bez szansy na namieszanie w e-klasie ).

    W ligach zagranicznych jest latwiej i tam masz kluby-bankruty w eklasie, i moga sie nawet utrzymac z powodu mniejszej konkurencji niz w naszej rodzimej 1 lidze, stosujac strategie meczow towarzyskich premium(graja juniorami/amatorami z niskim poziomem przeciwko bardzo slabym zespolom, a gra pobiera kase z ich minusowego konta).
    Moim zdaniem przy gigantycznych dlugach(na kilkadziesiat, a czasem kilkaset baniek) gra nie powinna im pozwalac placic za mecze towarzyskie, czy szkolenie juniorow, nawet zamiescilem taka propozycja w dziale sugestie, no ale jak na razie temat umarl.
    PL DE.2
    DE.1

  3. #3
    Początkujący
    Dołączył
    21.05.2014
    Posty
    7
    Cytat Zamieszczone przez eMPi Zobacz posta
    Tak, za walkowery dostajesz kase od sponsora.
    To bardzo dobra wiadomość

    Cytat Zamieszczone przez eMPi Zobacz posta
    A odnosnie bankrutow i strategii na "Polonie Warszawa", to wiadomo, ze moze sie tylko skonczyc zle( duzy dlug, wyprzedaz druzyny i powolne splacanie grajac amatorami), lub bardzo zle(porzucenie klubu ).
    Albo najgorsze: porzucenie klubu i gra od nowa tą samą strategią
    W klasie klubowej w poprzednim sezonie mieliśmy takiego jednego, który twierdził, że gra w tą grę od początku i już 8 (chyba) razy zdążył zbankrutować i się reaktywować.

    Cytat Zamieszczone przez eMPi Zobacz posta
    Jesli chodzi o sugestie przeciwdzialania "bankrutom z wyboru", to mialem kilka pomyslow, ale ostatecznie przy dosc wysokich PA problem sie rozwiazal sam, z czasem bedzie sie takim klubom gralo coraz gorzej. Nie kupisz zawodnikow z rynku transferowego, czyli gra tylko amatorami lub juniorami ze szkolki, a zanim takich wyszkoli na przyzwoity poziom, to starsi przejda na emeryture przynajmniej na kilku pozycjach, i konczy sie to spadkiem do 2 ligi polskiej nawet jak nie porzucisz klubu( a co to za przyjemnosc grac z dlugiem na kilkadziesiat baniek bez szansy na namieszanie w e-klasie ).
    To OK, regulacja PA jest chyba bardzo łatwa do zrealizowania technicznie i pewnie może regulować sensownie wiele rzeczy. To co innego niż grzebanie w kodzie itd ...


    Cytat Zamieszczone przez eMPi Zobacz posta
    [...] gra nie powinna im pozwalac placic za mecze towarzyskie, czy szkolenie juniorow, nawet zamiescilem taka propozycja w dziale sugestie, no ale jak na razie temat umarl.
    Dokładnie, a uogólniając to gra nie powinna pozwalać płacić za rzeczy na które nie mamy kasy. Tak to by każdy pierwszego dnia gry budował stadion na 200K osób

    I za odpowiedź
    Pozdrawiam

    [/url]

  4. #4
    Menadżer Awatar eMPi
    Dołączył
    04.04.2013
    Posty
    649
    Cytat Zamieszczone przez stockfish Zobacz posta
    Dokładnie, a uogólniając to gra nie powinna pozwalać płacić za rzeczy na które nie mamy kasy. Tak to by każdy pierwszego dnia gry budował stadion na 200K osób
    Pozdrawiam
    Tutaj jeszcze musze sie wtracic, bo wg mnie jak ktos ma maly dlug(w granicach tego ile moze zaciagnac kredytu), to taka sytuacja jest normalna i sam tak juz wiele razy mialem, po prostu bralo sie max kredyt na stadion i powoli przez kilka sezonow splacalo, ale to byla strategia rozwoju finansowego, a nie swiadome dazenie do bankructwa.

    Jesli jakis klub ma juz dlug powiedzmy 2x wiekszy od max kredytu mozliwego do zaciagniecia z ekonomista, to wtedy dopiero mozna mowic o bankrucie, i wlasnie dopiero w takiej sytuacji moim skromnym zdaniem gra powinna nie pozwalac temu klubowi na szkolenie juniorow lub zaplate za mecze towarzyskie- dalej moze grac mecze tow na wyjezdzie i kontraktowac amatorow.

    http://www.onlinefootballmanager.pl/...9283-Flamengos <--- ten klub to dokladnie to o czym mowie, swiadomy bankrut, i trzyma poziom 170-180, gra juz 20ty sezon, ze stadionem na 700 miejsc, ma swietne wyniki, wliczajac w to mistrzostwo i puchar kraju a nawet cwiercfinal pucharu swiata ;X , i bedzie kontynuowal taka gre, ma w miare mlody sklad i rezerwowych gotowych na zastapienie zawodnikow konczacych kariere. Jasne, w polskiej eklasie by dlugo nie pociagnal bo mamy ogromna konkurencje, ale za granica pewnie bedzie walczyl jeszcze wiele sezonow(ma obecnie napadziora 26lat/poz 17, bramkarza 27/15, dlatego w PL by dlugo w eklasie nie pogral), z odrobina szczescia moze odnosic sukcesy w pucharze swiata, wspolczuje klubom grajacym z nim na wyjezdzie w tych rozgrywkach ;(
    PL DE.2
    DE.1

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez stockfish Zobacz posta
    Albo najgorsze: porzucenie klubu i gra od nowa tą samą strategią
    W klasie klubowej w poprzednim sezonie mieliśmy takiego jednego, który twierdził, że gra w tą grę od początku i już 8 (chyba) razy zdążył zbankrutować i się reaktywować.
    to się nazywa blokada myślenia ;]
    wystarczy przeczytać sobie podstawowe informacje, które tu są dostępne... wystarczy spojrzeć na najlepsze kluby i wyciągnąć wnioski

    budowa stadionu i cierpliwość!
    tego się nie przeskoczy

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •