Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Piotr Lubojański

Strona 1 z 2 1 2

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    631

    Pewnie chodzilo mu o to aby funkcja zmiany kraju...

    Pewnie chodzilo mu o to aby funkcja zmiany kraju byla darmowa, jest taka mozliwosc?
  2. Odpowiedzi
    1
    Odsłon
    176

    kupowanie kixxow

    dlaczego kwota kixxow jest w euro? mozna zamienic ją na zl?
  3. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    631

    A mozecie zrobic na koniec tego sezonu taki...

    A mozecie zrobic na koniec tego sezonu taki prezencik? ;p
    kto chce moze przejsc do innej ligi :D
  4. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    932

    Odświeżam

    Odświeżam
  5. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    934

    Odświeżam

    Odświeżam
  6. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    631

    Odświeżam

    Odświeżam
  7. No przydałoby się to :)

    No przydałoby się to :)
  8. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    932

    Bardzo drobny :D cos w tej sprawie ruszylo?

    Bardzo drobny :D cos w tej sprawie ruszylo?
  9. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    934

    Ponawiam pytanie i prośbę :D

    Ponawiam pytanie i prośbę :D
  10. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    631

    Zmiana kraju

    Witam, chciałbym zmienić kraj rozgrywek mojego klubu, ale kwota kixx która trzeba zapłacić za zmiane kraju jest dla mnie za duża. Czy jest jakaś inna opcja zmiany kraju? I gramy już trochę więcej niż...
  11. Odpowiedzi
    3
    Odsłon
    771

    Czast treningu/obozu

    Trening/obóz/turniej jest po meczu czy przed meczem w nastepnej kolejce?
  12. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    1,169

    Szkoda, a mozna wiedziec dlaczego? :/

    Szkoda, a mozna wiedziec dlaczego? :/
  13. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    1,169

    Połączenie OFM

    Była by możliwość połączenia wszystkich wersji językowych w jedną? Wszystko było by tak jak teraz tylko że było by więcej graczy a każda wersja językowa tworzyła by własną lige :)
  14. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    934

    Moze teraz to przejdzie :D bo fajnie by bylo...

    Moze teraz to przejdzie :D bo fajnie by bylo zobaczyc co sie zdobylo :)
  15. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    934

    Halo :v

    Halo :v
  16. Odpowiedzi
    5
    Odsłon
    934

    Trofea

    Moze witryna z pucharami byc dostepna bez wiceprezesa? chociaz dla ich wlascicieli ;p
  17. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    1,513

    ok, a wartosc druzyny jaki ma wplyw?

    ok, a wartosc druzyny jaki ma wplyw?
  18. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    1,513

    Spoko rozumiem, no tak i w prawdziwej pilce...

    Spoko rozumiem, no tak i w prawdziwej pilce noznej zdarzają się niespodzianki (oby taka niespodzianka byla Polska na euro 16:)) ale powiedz jaki wplyw na rezultat ma taktyka?
  19. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    1,513

    Mecze

    na jakiej zasadzie sa ustalane wyniki meczow? :)
    http://www.onlinefootballmanager.pl/spielbericht.php?spielid=72347222&spielart=liga
    mialem przewaga jesli chodzi o poziom i wartosc klubu....
  20. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    1,393

    Nowy serwer

    Witam, jest moze jakas szansa ze wystartuje nowy serwer OFM? :)
  21. Odpowiedzi
    1
    Odsłon
    825

    apka

    czy idzie pobrac alikacje z google play?
  22. Odpowiedzi
    1
    Odsłon
    607

    przyspieszenie gry

    co myslicie o przyspieszeniu gry do 2 kolejek na dzien ?
  23. Odpowiedzi
    3
    Odsłon
    732

    a moze dodacie do 40 sezonu jako prezent darmowa...

    a moze dodacie do 40 sezonu jako prezent darmowa zmiane kraju? :) bo pamietam ze na 30 daliscie prezencik ;p
  24. Odpowiedzi
    3
    Odsłon
    732

    Reset lig

    Witam, mam mała propozycję by pod koniec tego sezonu doszło do resetu wszystkich lig, czy wymieszanie każdych z lig z innymi by w każdej było mniej/więcej tyle samo drużyn oraz by nowych graczy...
  25. Odpowiedzi
    1
    Odsłon
    543

    LM i LE

    Co myślicie nad dodaniem Ligi mistrzow i ligi europy? :)
    ale wiem ze juz jest bardzo duzo turniejow :/ ale to by tez zmusilo tych najlepszych graczy do poszerzenia kadry ;p
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 30
Strona 1 z 2 1 2